ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Αρχική σελίδα

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων αφορά ένα ευρύ πεδίο έκφρασης παραπόνων, από φοιτητές ή άλλα άτομα που συναλλάσσονται με το Τμήμα Περιβάλλοντος, που άπτονται των εκπαιδευτικών, διοικητικών ή άλλου είδους παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ακολουθεί η περιγραφή της διαδικασίας διαχείρισης.

  • Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει το σχετικό Έντυπο Υποβολής Παραπόνων, καταγράφοντας με σαφήνεια και αντικειμενικότητα το πρόβλημα που αντιμετώπισε, που αφορούσε εκπαιδευτικό, διοικητικό ή όποιο άλλο ζήτημα προέκυψε.
  • Το έντυπο υποβάλλεται ηλεκτρονικά ή με φυσική παρουσία στη Γραμματεία του Τμήματος, λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου (σε περίπτωση ηλεκτρονικής υποβολής, η Γραμματεία υποχρεούται να απαντήσει εντός 48 ωρών με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για τη λήψη του εντύπου).
  • Το αίτημα διαβιβάζεται άμεσα στον Πρόεδρο του Τμήματος, ο οποίος ενημερώνει το Σύμβουλο Καθηγητή (εάν πρόκειται για φοιτητή) ή επιλαμβάνεται του θέματος, ερχόμενος σε επαφή με την αρμόδια υπηρεσία που άπτεται του ζητήματος (εάν πρόκειται για άτομο που συναλλάσσεται με το Τμήμα)
  • Εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου μίας εβδομάδας, ενημερώνεται ηλεκτρονικά ο ενδιαφερόμενος, για την πορεία του αιτήματός του μέσω του ίδιου του Προέδρου του Τμήματος.
  • Εάν, παρόλα αυτά, το ζήτημα είναι αρκετά σύνθετο και απαιτεί περαιτέρω χρόνο η επίλυσή του, τότε συγκαλείτε η Επιτροπή Επίλυσης Φοιτητικών Θεμάτων (εάν πρόκειται για φοιτητικό ζήτημα) ή σε άλλη περίπτωση ενημερώνεται ο Κοσμήτορας της Σχολής για εκ νέου διερεύνηση.

Για περισσότερες πληροφορίες παρατίθεται η Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων του Τμήματος Περιβάλλοντος.